27 april - Ytterligare mejl

Eftersom jag ännu inte fått svar från Anders Kastberg, ordförande i Svenska Fysikersamfundet, så rådfrågade jag Olof Kristmansson, min projekthandledare, vad jag skulle göra åt saken. Han tyckte att jag skulle skicka samma mejl till Sune Pettersson och Patrik Norqvist, båda universitetslektorer på Umeå Universitet i fysik.

Sagt och gjort, mejlen skickades. Och jag har fått svar från Patrik Norqvist, inte det svar jag önskade däremot. Han meddelar att han inte har den tid han skulle behöva för att lösa mina problem med formlerna för tillfället.

Nu ligger mina hopp på Sune Pettersson.

Har även fått min feedback på min dispositionsuppställning från Olof. Nu känner jag mig tillräckligt förbered för att köra igång med skrivandet. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0